Aanmelden en kennismaken

De Roerganger is een school waar we samen praten, werken, spelen en vieren. We waarderen dat elk kind uniek is, andere capaciteiten en talenten heeft en zich anders ontwikkelt. We zijn allemaal verschillend en dat waarderen we omdat we zo juist van elkaar leren.
We bieden kinderen een veilige, maar ook vrolijke en inspirerende leeromgeving met alle functionaliteiten voor het onderwijs van deze tijd.

U bent van harte welkom om een kijkje te nemen op onze school!

Kennismaken?

Wilt u uw kind aanmelden op onze school of een afspraak maken voor een rondleiding? Neem dan contact op met Marcel Markvoort onze directeur. (contact@bsderoerganger.nl of 0547-381968) Hij ontvangt u graag persoonlijk ter verdere kennismaking.
Tijdens de rondleiding ontvangt u hetinschrijfformulier om uw oon of dochter aan te melden.

Aanmelden?

U kunt uw kind aanmelden via het papieren inschrijfformulier. Aanmelden kan ook digitaal via deze link.